Framføringsoppgåve.
Ja, då var det vanvittig lenge sidan eg var innpå her sist, men eg får prøva og mimra litt :)
Me hadde ein heil dag satt av til å sjå på framføring av dei ulike læringsteoriane. Og det vart litt av ein dag! Følte at eg lærte vanvittig mykje, og det var bra. Det er morosamt å sjå korleis dei ulike grupene har valt å tolke ei så vid oppgåve. Eg må og sei at eg fekk eit heilt anna syn på mange av teoriane. Framføringane gjorde at eg byrja og tenke over dei på ein heilt anna måte enn før. Eg må jo få lov å gjenta meg sjølv, i følge mitt syn så er det beste ein god blanding. "Learning by dooing", proksimale utviklingssona, belønning og staff, sosiale sammenhenger, stimulering mm. alle desse faktorene er etter min meining viktige.
Ja, då var det vanvittig lenge sidan eg var innpå her sist, men eg får prøva og mimra litt :)
Me hadde ein heil dag satt av til å sjå på framføring av dei ulike læringsteoriane. Og det vart litt av ein dag! Følte at eg lærte vanvittig mykje, og det var bra. Det er morosamt å sjå korleis dei ulike grupene har valt å tolke ei så vid oppgåve. Eg må og sei at eg fekk eit heilt anna syn på mange av teoriane. Framføringane gjorde at eg byrja og tenke over dei på ein heilt anna måte enn før. Eg må jo få lov å gjenta meg sjølv, i følge mitt syn så er det beste ein god blanding. "Learning by dooing", proksimale utviklingssona, belønning og staff, sosiale sammenhenger, stimulering mm. alle desse faktorene er etter min meining viktige.
Det var veldig variert i framføringsmåtar, noko som gjorde det så bra. Dersom alle hadde hatt same framføringsmåte, trur eg det kunne vore litt kjedeleg i lengden. Det var og så mange forskjellige teoriar som vart tatt. Nokon hadde kort om alle, medan andre hadde konsentrert seg om ein eller to stykker.
Eg følte og at vår framføring vart bra (lov å skryta litt av seg sjølv vel??). Samarbeidet på gruppa fungerte veldig bra, og me var trygge på det me skulle gjere. Samstundes var me veldig godt inne i sosiokulturell læringsteori, nokon som og hjalp oss mykje.
Eg følte og at vår framføring vart bra (lov å skryta litt av seg sjølv vel??). Samarbeidet på gruppa fungerte veldig bra, og me var trygge på det me skulle gjere. Samstundes var me veldig godt inne i sosiokulturell læringsteori, nokon som og hjalp oss mykje.
Det er viktig å utvikle eit pedagogisk grunnsyn som lærar. Men eg tenkjer som så at pedagogikk er eit utviklingsfag, og eg vil lære så mykje som mulig om ale teoriane før eg tar eit standpunkt. Det er greit å ha ein teori, slik at du til ein kvar tid har noko og forhalde deg til. Det kan og gjere det enklare, dersom du skulle hvane i vanskelege og uforutsette situasjonar. Kven veit, kanskje eg har eit pedagogisk grunnsyn om nokre månader, eller kanskje om nokre år? Tiden vil vise....
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar